ابزار شخصی
اینجا هستید: خانه » اخبار » رابطه مصرف چای و پرمویی
جهت‌یابی


 
عملیات مدرک

رابطه مصرف چای و پرمویی

محققان می گویند مصرف چای ،پرمویی را درمان می کند

محققان می گویند مصرف دو فنجان چای در روز باعث کم شدن موهای زائد زنان مبتلا به بیماری پرمویی یا همان هیرسوتیسم می شود.؟!

پژوهشگران ترکیه در تازه ترین تحقیقات خود اعلام کردند مصرف چای نعناع موجب کاهش هورمون مردانه (تستوسترون) در خون زنان و نیز افزایش چندین هورمون زنانه می شود. نوشیدن دوبار در روز چای نعناع ، سطح هورمونهای مردانه را که موجب رویش موی زائد و غیرطبیعی برروی شکم ، سینه و صورت زنان می شود ، کاهش می دهد          

 


راه اندازی شده با پلون، سامانه مدیریت محتوای متن‌باز

این سایت با استانداردهای زیر مطابقت دارد: